Publiskie iepirkumi

Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likumu.
Iepirkuma priekšmets: MARPOL 73/78 I pielikuma atkritumu pieņemšana no kuģiem.
Iepirkums ir sadalīts daļās:
1.daļa – MARPOL 73/78 I pielikuma atkritumu pieņemšana no Ventspils brīvostas pārvaldes kuģiem “Užava” un “Venta”;
2.daļa - MARPOL 73/78 I pielikuma atkritumu pieņemšana no kuģiem, kas pietauvoti 30., 31., 32. un 33.piestātnē.
Pakalpojuma izpildes vieta: Ventspils osta.
Iepirkuma priekšmets ir sadalīts daļās. Pretendents sagatavo piedāvājumu vienā variantā par vienu daļu vai abām daļām kopā.
Iepirkuma izpildes termiņš: 24 (divdesmit četri) mēneši no Līguma parakstīšanas brīža.
Pakalpojuma maksa ir nemainīga visu Līguma darbības laiku. Samaksa tiek veikta par faktiski veikto pakalpojumu faktiskajā pakalpojuma apmērā.
Piedāvājums jāiesniedz līdz 2025.gada 15.aprīlim plkst.1000 elektroniski EIS e-konkursu apakšsistēmā.
Pasūtītāja nosaukums |
Ventspils brīvostas pārvalde |
Adrese |
Jāņa iela 19, Ventspilī, LV-3601 |
Nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs |
90000284085 |
Tālruņa numurs |
63622586 |
Faksa numurs |
63621297 |
E-pasta adrese |
|
Kontaktpersona |
Daiga Mažrima, tālr. numurs 63602312, e-pasta adrese [email protected], [email protected] |
Banka |
AS “Luminor Bank”, bankas kods RIKOLV2X |
Bankas konts |
LV73RIKO0002210002268 |