Publiskie iepirkumi

Pasūtītāja nosaukums |
Ventspils brīvostas pārvalde |
Adrese |
Jāņa iela 19, Ventspilī, LV-3601 |
Nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs |
90000284085 |
Tālruņa numurs |
63622586 |
Faksa numurs |
63621297 |
E-pasta adrese |
|
Kontaktpersona |
Viktorija Bursakovska, tālr. numurs 29215980, e-pasta adrese [email protected], [email protected] |
Banka |
AS „Luminor Bank”, bankas kods RIKOLV2X |
Bankas konts |
LV73RIKO0002210002268 |
Iepirkuma priekšmets: Ventspils brīvostas piestātnes Nr.35A pārbūve saskaņā ar tehniskajā specifikācijā (1.pielikums), būvdarbu apjomu tabulās (8.pielikums) un tehniskajā dokumentācijā (9.pielikums) noteikto.
CPV kods: 45000000 – 7 (Celtniecības darbi).
Iepirkumā paredzētie un izpildāmie būvdarbu veidi un apjomi norādīti šī nolikuma 8.pielikumā, kas kopā ar tehnisko dokumentāciju (šī nolikuma 9.pielikums) un Pasūtītāja prasībām ir pamats piedāvājuma sagatavošanai un būvdarbu izpildei.
Būvdarbu izpildes vieta: Ventspils brīvostas piestātne Nr.35A, Dzintaru iela 102C, Ventspils.
Iepirkuma priekšmets nav sadalīts daļās. Pretendentam piedāvājums jāsagatavo par visu iepirkuma priekšmetu kopumu vienā variantā.
Būvdarbi sadalīti 2 (divās) kārtās:
Nr. |
Nosaukums |
Izpildes termiņš |
1.kārta |
Atdurpāļa Nr.4 pārbūve, saskaņā ar tehnisko dokumentāciju (šī nolikuma 9.pielikums). |
90 (deviņdesmit) kalendārās dienas no dienas, kad būvatļaujā izdarīta atzīme par būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi. |
2.kārta |
Atdurpāļa Nr.3 pārbūve, saskaņā ar tehnisko dokumentāciju (šī nolikuma 9.pielikums). |
90 (deviņdesmit) kalendārās dienas no dienas, kad būvatļaujā izdarīta atzīme par būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi. |
Nepieciešamie dokumenti, kas attiecas uz būvdarbu izpildītāju, būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildei (t.sk. dokumenti par apakšuzņēmējiem, sertifikāti, civiltiesiskās apdrošināšanas polises, maksājuma uzdevumi par polisēm u.c.) jāiesniedz 10 (desmit) kalendāro dienu laikā no iepirkuma līguma parakstīšanas brīža.
Būvdarbi jāuzsāk 10 (desmit) dienu laikā pēc atzīmes saņemšanas par būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi būvatļaujā.
Fiziska darbu uzsākšana un pabeigšana tiek fiksēta, sastādot attiecīgu aktu.
Ar objekta pieņemšanu ekspluatācijā saistītā dokumentācija jāsagatavo un jānodod Pasūtītājam 60 (sešdesmit dienu laikā pēc būvdarbu pabeigšanas.
Pasūtītājam ir tiesības samazināt iepirkumā izsludinātā iepirkuma priekšmeta apjomu, nerealizējot būvdarbu 2.kārtu “Atdurpāļa Nr.3 pārbūve”.
Avanss nedrīkst pārsniegt 20% no paredzētās līgumcenas katrai kārtai.
Garantijas termiņš: ne mazāks kā 60 (sešdesmit) mēneši no objekta pieņemšanas ekspluatācijā akta parakstīšanas dienas.
Ar Iepirkuma dokumentiem Ieinteresētais piegādātājs var iepazīties un saņemt tos elektroniski bez maksas Ventspils brīvostas pārvaldes mājas lapā internetā https://www.portofventspils.lv/lv/brivostas-parvalde/publiskie-iepirkumi/ un EIS https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/3167, kā arī iepazīties ar Iepirkuma dokumentiem drukātā veidā bez maksas Ventspils brīvostas pārvaldē Jāņa ielā 19, Ventspilī, 202.kabinetā līdz 2022.gada 28.novembrim plkst.1000, darba dienās no plkst. 800 līdz 1200 un no 1300 līdz 1700, piektdienās līdz plkst.1600, iepriekš vienojoties ar Pasūtītāja kontaktpersonu par apmeklējuma laiku.
Piedāvājums jāiesniedz līdz 2022.gada 28.novembrim plkst.1000 elektroniski EIS e-konkursu apakšsistēmā.