- Valde
- Pārvaldes struktūra
- Pārvaldnieks un vietnieki
- Mārketinga un attīstības nodaļa
- Vides aizsardzības nodaļa
- Īpašumu apsaimniekošanas nodaļa
- Tehniskā nodaļa
- Pārvaldnieka palīgs
- Finanšu un budžeta plānošanas nodaļa
- Grāmatvedības nodaļa
- Juridiskā nodaļa
- Ostas kapteinis, kuģošanas drošības nodaļa
- Kuģošanas atbalsta dienests
- Dokumentu pārvaldības nodaļa un sekretariāts
- Pārvaldnieks un vietnieki
- Likumi un regulējumi
- Publiskie iepirkumi
- Finanšu informācija
- Piešķirtie nodokļu atvieglojumi
- Prakses un karjeras iespējas
- Brīvie zemes gabali nomai
- ES projekti
- Projekts "Ventspils brīvostas hidrotehnisko būvju pārbūve un atjaunošana"
- Projekts „Industriālais mantojums”
- Ražošanas ēkas celtniecība Ganību ielā 103
- Ražošanas ēkas Nr.7. Būvniecība Ventspils Augsto tehnoloģiju parkā
- Pievadceļu attīstība Ventspils Brīvostas teritorijā esošajiem termināļiem un industriālajām zonām
- Ražošanas ēkas Nr.6 būvniecība Ventspils Augsto tehnoloģiju parkā
- Elektronikas centra ražošanas ēkas būvniecība Ventspilī
- Tehnoloģiju centra ražošanas ēkas būvniecība Ventspilī
- Ventspils ostas Ventas upes krasta nostiprinājuma - piestātņu Nr.2 un Nr.3 pastiprināšana
- Pievadceļi Ventspils brīvostas teritorijā esošajiem termināļiem un industriālajām zonām
- Ventspils brīvostas infrastruktūras attīstība
- Amber Coast Logistics
- Ventspils brīvostas sauskravu termināļa būvniecība
- Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings
- Kosmosa tehnoloģiju un pakalpojumu klastera attīstība 2012-2015
- Starptautiskās konkurētspējas veicināšana
- Intranets
- Dokumenti lejupielādei
- Sazinieties ar mums!
Kontakti
Ventspils brīvostas sauskravu termināļa būvniecība

Viena no pēdējo gadu nozīmīgākajām ostas infrastruktūras būvēm ir Ventspils brīvostas jaunais sauskravu terminālis Ventas kreisajā krastā, starp Ventas tiltu un Apvedtiltu.
Pateicoties iepriekš veiktajai paceļamā Ventas tilta rekonstrukcijai un jaunā termināļa izbūvei, Ventspils osta ir ieguvusi plašāku teritoriju saimnieciskajai darbībai un modernu infrastruktūru ģenerālkravu, birstošo kravu, būvmateriālu u.c. kravu piegādei, novietošanai un iekraušanai kuģos.
Jaunajam terminālim ir 300 metru gara un 8 metru dziļa piestātne ar 5 hektāru kravu uzglabāšanas laukumu un jauniem vai rekonstruētiem dzelzceļa sliežu pievadceļiem ~ 2 km garumā.
Terminālī ir īstenots Latvijā unikāls risinājums — piestātnē „iegremdēta” ūdensapgādes un elektrības apgādes stacija ērtam un ātram pieslēgumam. Izbūvētais dzelzceļš ļauj palielināt koksnes pārkraušanas ātrumu, t.i., iekraut koksni no vagoniem tieši kuģos, piedāvājot klientiem pievilcīgākus tarifus.
Projekts no 2011. līdz 2014. gadam ir īstenots ar ES Kohēzijas fonda līdzfinansējumu. Kopējās termināļa izmaksas ir 13,4 miljoni EUR, no tiem 8,1 miljonu EUR ir līdzfinansējis ES Kohēzijas fonds un 5,3 miljonus EUR — Ventspils brīvostas pārvalde.