Kontakti

Publiskie iepirkumi

Iepirkuma detaļas 
Līguma priekšmets:
Kuģu satiksmes vadības sistēmas atjaunošana Ventspils un Liepājas ostās
Veids:
Atklāts konkurss
Statuss:
Izsludināts
Numurs:
VBOP 2025 /37KF
Iepirkuma apraksts:

Kuģu satiksmes vadības sistēmas atjaunošana Ventspils un Liepājas ostās.

Iepirkums ir sadalīts daļās:

1.daļa – Kuģu satiksmes vadības sistēmas atjaunošana Ventspils ostā.

2.daļa – Kuģu satiksmes vadības sistēmas atjaunošana Liepājas ostā.

Pretendents sagatavo un iesniedz piedāvājumu vienā variantā par abām daļām kopā.

 

Pasūtītājs iepirkuma 1.daļā:

Pasūtītāja nosaukums

Ventspils brīvostas pārvalde

Adrese

Jāņa iela 19, Ventspils, LV-3601

Nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs

90000284085

Tālruņa numurs

+371 63622586

E-pasta adrese

[email protected]

Kontaktpersona

Sergejs Harkovs, tālr. numurs +371 26044500, e-pasta adrese: [email protected]

Arnis Mazalis, tālr. numurs +371 29353242, e-pasta adrese: [email protected]

Banka

AS “Luminor Bank”, bankas kods RIKOLV2X

Bankas konts

LV73RIKO0002210002268

 
Pasūtītājs iepirkuma 2.daļā:

Pasūtītāja nosaukums

Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde

Adrese

Fēniksa iela 4, Liepāja, LV-3401

Nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs

90000329402

Tālruņa numurs

+371 63427605

E-pasta adrese

[email protected]

Kontaktpersona

Gints Ažēns, tālr. numurs +371 26165198, e-pasta adrese: [email protected]

Banka

AS “Swedbank”, bankas kods HABALV22

Bankas konts

LV12HABA0001407037000

 

Iepirkuma izpildes termiņš:

Iepirkuma 1.daļa – 27 (divdesmit septiņi) mēneši no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas.

Iepirkuma 2.daļa – 14 (četrpadsmit) mēneši no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas.

Piedāvājuma nodrošinājums noteikts 10’000 EUR (desmit tūkstoši euro) apmērā.

 

Pirms šī Nolikuma 13.1. punktā norādītā datuma un laika (piedāvājumu iesniegšanas termiņa), Pasūtītājs rīko obligātu ieinteresēto pretendentu sanāksmi/-es Iepirkuma objektu apskatei: Ventspils ostas kapteiņa dienesta ēka K.Valdemāra iela 14, Ventspils (iepirkuma 1.daļa) un Liepājas ostas kapteiņa dienesta ēka Vecā ostmala 59, Liepāja (ieprkuma 2.daļa).

Ierašanās diena un laiks iepriekš elektroniski jāsaskaņo ar Pasūtītāja kontaktpersonām:

Ventspils brīvostas pārvaldes Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs Sergejs Harkovs, tālrunis: +37126044500 , e-pasta adrese: [email protected].

Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes Ostas kapteinis Gints Ažēns, tālr. numurs +371 26165198, e-pasta adrese: [email protected].

Ieinteresētais piegādātājs (par katru personu) pirms objektu apskates iesniedz konfidencialitātes apliecinājumu (nolikuma 18.pielikums un 19.pielikums).

Pretendenti, kuri nebūs veikuši obligāto objekta apskati, tiks izslēgti no dalības iepirkuma procedūrā, atbilstoši nolikuma 15.12. punktā noteiktajai kārtībai.

Ja Pretendents ir personu apvienība, tad obligātā objekta apskate jāveic vismaz vienam no personu apvienības dalībniekiem.

Saistībā ar iepirkuma ietvaros esošo nepieciešamību nodrošināt ieinteresētajiem piegādātājiem objektu apskati, Pasūtītājs/-i rīkosies atbilstoši Ministru kabineta 2021.gada 6.jūlija noteikumiem Nr.508 “Kritiskās infrastruktūras, tajā skaitā Eiropas kritiskās infrastruktūras, apzināšanas, drošības pasākumu un darbības nepārtrauktības plānošanas un īstenošanas kārtības” (turpmāk – noteikumi Nr.508).

Saskaņā ar noteikumu Nr.508 16. punktā noteikto, valsts drošības iestāde par ieinteresēto piegādātāju un tā norādītajām personām, kuras piesakās iepirkuma objektu apskatei, veic pārbaudi.

Pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, attiecīgā valsts drošības iestāde sniedz Pasūtītājam ieteikumus par drošības pasākumu veikšanu un sniedz rekomendāciju (pozitīvu vai negatīvu).

2.12.-2.13. punktā minēto pārbaudi valsts drošības iestāde veiks arī attiecībā uz personām, kuras būs pieprasījušas piekļuvi informācijai par iepirkuma objektu/-iem.

Pēc pozitīvas rekomendācijas no valsts drošības iestādes saņemšanas, ieinteresētajam piegādātājam tiek nodrošināta objekta/-u apskate un/vai piekļuve informācijai (Noteikumu Nr.508 2.punkts) par iepirkuma objektu/-iem.

Pretendenta pārstāvji, ierodoties Ventspils ostas kapteiņa dienesta ēkā K.Valdemāra ielā 14, Ventspilī un Liepājas ostas kapteiņa dienesta ēkā Vecā ostmala 59, Liepājā:

uzrāda personu apliecinošu dokumentu Pasūtītāja pārstāvim;

iesniedz Pasūtītāja pārstāvim pilnvaru (ja attiecināms), aizpildītu un parakstītu Darbu izpildes vietas apskates veidlapu (sk. nolikuma 16.pielikumu un 17.pielikumu).

Ja par ieinteresēto piegādātāju un tā norādītajām personām no valsts drošības iestādes tiek saņemta negatīva rekomendācija, ieinteresētajam piegādātājam un tā norādītajām personām vai personai, kura pieprasījusi piekļuvi informācijai (Noteikumu Nr.508 2.punkts) par iepirkuma Objektu/-iem, Objekta/-u apskate un piekļuve informācijai (Noteikumu Nr.508 2.punkts) netiek nodrošināta.

Piedāvājuma iesniegšanas termiņš:
03.11.2025
Paziņojuma publiskošanas datums IUB:
29.09.2025
Kontaktinformācija
Kontaktpersona:
1.daļā - Sergejs Harkovs, Arnis Mazalis; 2.daļā - Gints Anžēns
Tālrunis:
1.daļā - +37126044500, +37129353242, 2.daļā - +37126165198
Papildu informācija:

Piedāvājums jāiesniedz līdz 2025.gada 03.novembrim plkst.10:00 elektroniski EIS e-konkursu apakšsistēmā.

Iepirkuma dokumentācija pieejama: https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/157180

Pievienotie dokumenti: