Kontakti

Publiskie iepirkumi

Iepirkuma detaļas 
Līguma priekšmets:
Ostas termināļu teritorijas piebrauktuves Plostu ielā 20/14, Ventspilī atjaunošana
Veids:
Atklāts konkurss
Statuss:
Noslēdzies
Numurs:
VBOP 2021 /5 KF
Iepirkuma apraksts:

Iepirkuma priekšmets: Būvobjekta “Ostas termināļu teritorijas piebrauktuves Plostu ielā 20/14, Ventspilī atjaunošana” būvdarbi saskaņā ar šī iepirkuma procedūras dokumentu un normatīvo aktu prasībām.

Pasūtītāja nosaukums

Ventspils brīvostas pārvalde

Adrese

Jāņa iela 19, Ventspilī, LV-3601

Nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs

90000284085

Tālruņa numurs

63622586

Faksa numurs

63621297

E-pasta adrese

[email protected]

Kontaktpersona

Arnis Mazalis, tālr. numurs 29353242, e-pasta adrese [email protected], [email protected]

Banka

AS „Luminor Bank”, bankas kods RIKOLV2X

Bankas konts

LV73RIKO0002210002268

CPV kods: 45000000 – 7 (Celtniecības darbi).

Iepirkumā paredzētie un izpildāmie būvdarbu veidi un apjomi norādīti šī nolikuma 8.pielikumā, kas kopā ar tehnisko dokumentāciju (šī nolikuma 10.pielikums) un Pasūtītāja prasībām ir pamats piedāvājuma sagatavošanai un būvdarbu izpildei.

Būvdarbu izpildes vieta: Ventspils.

Iepirkuma priekšmets nav sadalīts daļās. Pretendentam piedāvājums jāsagatavo par visu iepirkuma priekšmetu kopumu vienā variantā.

Iepirkuma izpildes termiņš:

  • Būvdarbu izpildes termiņš 90 (deviņdesmit) kalendārās dienas no dienas, kad būvatļaujā izdarīta atzīme par būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi. Būvdarbu izpildes termiņā netiek skaitīts tehnoloģiskais pārtraukums.
  • Nepieciešamie dokumenti, kas attiecas uz būvdarbu izpildītāju, būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildei (t.sk. dokumenti par apakšuzņēmējiem, sertifikāti, civiltiesiskās un būvniecības visu risku apdrošināšanas polises, maksājuma uzdevumi par polisēm u.c.) jāiesniedz 10 (desmit) kalendāro dienu laikā no iepirkuma līguma parakstīšanas brīža.
  • Būvdarbi jāuzsāk 10 (desmit) kalendāro dienu laikā pēc atzīmes saņemšanas par būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi būvatļaujā.
  • Fiziska darbu uzsākšana un pabeigšana tiek fiksēta, sastādot attiecīgu aktu.
  • Ar objekta pieņemšanu ekspluatācijā saistītā dokumentācija jāsagatavo un jānodod Pasūtītājam 60 (sešdesmit) kalendāro dienu laikā pēc būvdarbu pabeigšanas.

Būvdarbi tiks veikti un finansēti projekta ietvaros, kura realizācija notiek saskaņā ar darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 6.1.1. specifiskā atbalsta mērķa “Palielināt lielo ostu drošības līmeni un uzlabot transporta tīkla mobilitāti” ietvaros.

Ar Iepirkuma dokumentiem Ieinteresētais piegādātājs var iepazīties un saņemt tos elektroniski bez maksas Ventspils brīvostas pārvaldes mājas lapā internetā http://www.portofventspils.lv/lv/publiskie-iepirkumi un EIS https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/3167, kā arī iepazīties ar Iepirkuma dokumentiem drukātā veidā bez maksas Ventspils brīvostas pārvaldē Jāņa ielā 19, Ventspilī, 202.kabinetā līdz 2021.gada 22.martam plkst.16:00, darba dienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 17:00, piektdienās līdz plkst.16:00, iepriekš vienojoties ar Pasūtītāja kontaktpersonu par apmeklējuma laiku.

Iepirkums izsludināts Elektronisko iepirkumu sitēmā (EIS):

Piedāvājuma iesniegšanas termiņš:
22.03.2021
Paziņojuma publiskošanas datums IUB:
06.02.2021
Paziņojums par grozījumiem:
02.03.2021
Kontaktinformācija
Kontaktpersona:
Arnis Mazalis
Tālrunis:
29353242
Papildu informācija:

Piedāvājums jāiesniedz līdz 2021.gada 22.martam plkst.16:00 elektroniski EIS e-konkursu apakšsistēmā

Piedāvājuma detaļas
Piegādātāja nosaukums:
SIA "CTB"
Līguma priekšmets:
Ostas termināļu teritorijas piebrauktuves Plostu ielā 20/14, Ventspilī atjaunošana
Līguma cena:
161 827.50
Līguma valūta:
EUR
Līguma noslēgšanas datums:
25.05.2021