Kontakti

Publiskie iepirkumi

Iepirkuma detaļas 
Līguma priekšmets:
Atkritumu pieņemšana no kuģiem
Veids:
Atklāts iepirkums
Statuss:
Numurs:
VBOP 2023 /88
Iepirkuma apraksts:

Pasūtītāja nosaukums

Ventspils brīvostas pārvalde

Adrese

Jāņa iela 19, Ventspilī, LV-3601

Nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs

90000284085

Tālruņa numurs

63622586

Faksa numurs

63621297

E-pasta adrese

[email protected]

Kontaktpersona

Daiga Mažrima, t. 63602312

Mārcis Neliuss, t. 63602321

[email protected]

Banka

AS „Luminor Bank”, bankas kods RIKOLV2X

Bankas konts

LV73RIKO0002210002268

 

Piedāvājums jāiesniedz līdz 2023.gada 03.novembrim plkst. 10:00 elektroniski EIS e-konkursu apakšsistēm.

Piedāvājumu atvēršanas 2023.gada 03.novembrī plkst. 14:00.

Piedāvājuma iesniegšanas termiņš:
03.11.2023
Paziņojuma publiskošanas datums IUB:
-
Kontaktinformācija
Kontaktpersona:
Daiga Mažrima vai Mārcis Neliuss
Tālrunis:
63602312 vai 63602321
Papildu informācija:

Iepirkuma priekšmets sadalīts 7 (septiņās) daļās:

MARPOL V Pielikums – Atkritumi/ MARPOL Annex V – Garbage

Plānotais apjoms gadā, m3

1.daļa - Cepamā eļļa/ Cooking oil

5

2.daļa - Atkritumu dedzināmās krāsns pelni/ Incinerator ashes

10

3.daļa - Ekspluatācijas atkritumi / Operational waste

100

4.daļa - Dzīvnieku kautķermeņi / Animal carcass

*

5.daļa - Zvejas rīki/ Fishing gear

*

6.daļa - Kravu pārpalikumi (nebīstami jūras videi)/ Cargo residues, non harmful

*

7.daļa - Kravu pārpalikumi (bīstami jūras videi)/ Cargo residues, harmful

*

*Pēc nepieciešamības, 2022.gadā pieņemtais atkritumu daudzums 0 m3.

3.IEPIRKUMA LĪGUMA SLĒGŠANA UN LĪGUMA NOSACĪJUMI

  1. Līgums jānoslēdz 5 (piecu) darba dienu laikā no Pasūtītāja rakstiska pieprasījuma saņemšanas.
  2. Avanss netiek paredzēts.
  3. Par nepieciešamību savākt atkritumus Pasūtītājs paziņo Izpildītājam vismaz 24- 12 stundas iepriekš, informējot par savākšanas laiku, norādot piestātni, konkrēto atkrituma veidu un aptuveno daudzumu (atkritumu savācamais minimums netiek noteikts).
  4. Atkritumu savlaicīgas nepieņemšanas gadījumā, Izpildītājam tiek aprēķināts līgumsods EUR 100 (viens simts euro) par katru gadījumu.
  5. Izpildītājs nodrošina atkritumu pieņemšanu, uzglabāšanu konteineros un izvešanu ar specializēto transportu uz licenzētu izgāztuvi.
  6. Izpildītājs līdz katra nākamā mēneša 5.datumam iesniedz Pasūtītājam rakstveida atskaites (saskaņā ar Ministru Kabineta 2022. gada 22 marta noteikumiem Nr. 193 “Kuģu atkritumu pieņemšanas kārtība un kuģu atkritumu apsaimniekošanas plānu izstrādes kārtība” pielikumu Nr. 6) par pieņemtajiem atkritumu daudzumiem un apkalpotajiem kuģiem, norādot sadalījumu pēc MARPOL atkritumu veida.
  7. Pakalpojuma maksa ir nemainīga visu Līguma darbības laiku. Samaksa tiek veikta par faktiski veikto pakalpojumu faktiskajā pakalpojuma apmērā.
  8. Pakalpojuma izpildi apliecina dokumentēts pamatojums - katra kuģa kapteiņa vai kuģa aģenta apstiprinājums par saņemtajiem pakalpojumiem, kas tiek iesniegts Pasūtītājam vienlaicīgi ar rēķinu.
Piedāvājuma detaļas
Iepirkums:
Partraukts
Pamatojums:
Uzvarētājs atsakās slēgt līgumu, ja netiek mainīti iepirkuma nosacījumi
Lēmuma datums:
30.11.2023