Kontakti

Publiskie iepirkumi

Iepirkuma detaļas 
Līguma priekšmets:
Kuģu satiksmes vadības sistēmas atjaunošana Ventspils un Liepājas ostās
Veids:
Apspriede ar piegādātājiem
Statuss:
Numurs:
VBOP 2025 /37KF_Apspriede
Iepirkuma apraksts:

Kuģu satiksmes vadības sistēmas atjaunošana Ventspils un Liepājas ostās.

Iepirkums ir sadalīts daļās:

1.daļa – Kuģu satiksmes vadības sistēmas atjaunošana Ventspils ostā.

2.daļa – Kuģu satiksmes vadības sistēmas atjaunošana Liepājas ostā.

Pretendents sagatavo un iesniedz piedāvājumu vienā variantā par abām daļām kopā.

Iepirkuma izpildes termiņš:

Iepirkuma 1.daļa – 27 (divdesmit septiņi) mēneši no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas.

Iepirkuma 2.daļa – 14 (četrpadsmit) mēneši no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas.

Piedāvājuma nodrošinājums noteikts 10’000 EUR (desmit tūkstoši euro) apmērā.

 

 

Apspriede tiek organizēta rakstveidā.

Termiņš komentāru un priekšlikumu iesūtīšanai ir Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas paziņojumā un EIS norādītais priekšlikumu iesniegšanas termiņš (27.08.2025.).

Komentāru un priekšlikumu iesūtīšana veicama EIS vai nosūtot uz e-pastu [email protected].

Iepirkuma komisija ieinteresētajam piegādātājam, kurš iesniedzis priekšlikumus iepirkuma dokumentācijas pilnveidei, nesniedz personīgu priekšlikumu izvērtējumu un pamatojumu piedāvāto priekšlikumu iekļaušanai vai neiekļaušanai iepirkuma dokumentācijā.

Apspriedes ziņojums tiks publicēts EIS un Pasūtītāja mājas lapā www.portofventspils.lv pie attiecīgā iepirkuma paziņojuma.

Piedāvājuma iesniegšanas termiņš:
27.08.2025
Paziņojuma publiskošanas datums IUB:
13.08.2025
Kontaktinformācija
Kontaktpersona:
Arnis Mazalis
Tālrunis:
6360320
Papildu informācija:

Pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa Pasūtītājs/-i rīko obligātu ieinteresēto pretendentu sanāksmi/-es Iepirkuma objektu apskatei:

Ventspils ostas kapteiņa dienesta ēka K.Valdemāra iela 14, Ventspils (iepirkuma 1.daļa) un

Liepājas ostas kapteiņa dienesta ēka Vecā ostmala 59, Liepāja (iepirkuma 2.daļa).

Ierašanās diena un laiks iepriekš elektroniski jāsaskaņo ar Pasūtītāja kontaktpersonām.

Ieresētais piegādātājs (par katru personu) pirms objektu apskates iesniedz konfidencialitātes apliecinājumu.

Pretendenti, kuri nebūs veikuši obligāto objekta apskati, tiks izslēgti no dalības iepirkuma procedūrā.

Ja Pretendents ir personu apvienība, tad obligātā objekta apskate jāveic vismaz vienam no personu apvienības dalībniekiem.

Saistībā ar iepirkuma ietvaros esošo nepieciešamību nodrošināt ieinteresētajiem piegādātājiem objektu apskati, Pasūtītājs/-i rīkosies atbilstoši Ministru kabineta 2021.gada 6.jūlija noteikumiem Nr.508 “Kritiskās infrastruktūras, tajā skaitā Eiropas kritiskās infrastruktūras, apzināšanas, drošības pasākumu un darbības nepārtrauktības plānošanas un īstenošanas kārtības” (turpmāk – noteikumi Nr.508).

Saskaņā ar noteikumu Nr.508 16.punktā noteikto, valsts drošības iestāde par ieinteresēto piegādātāju un tā norādītajām personām, kuras piesakās iepirkuma objektu apskatei, veic pārbaudi.

Pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, attiecīgā valsts drošības iestāde sniedz Pasūtītājam ieteikumus par drošības pasākumu veikšanu un sniedz rekomendāciju (pozitīvu vai negatīvu).

Minēto pārbaudi valsts drošības iestāde veiks arī attiecībā uz personām, kuras būs pieprasījušas piekļuvi informācijai (Noteikumu Nr.508 2.punkts) par iepirkuma objektu/-iem.

Pēc pozitīvas rekomendācijas no valsts drošības iestādes saņemšanas, ieinteresētajam piegādātājam tiek nodrošināta objekta/-u apskate un/vai piekļuve informācijai (Noteikumu Nr.508 2.punkts) par iepirkuma objektu/-iem.

Ja par ieinteresēto piegādātāju un tā norādītajām personām no valsts drošības iestādes tiek saņemta negatīva rekomendācija, ieinteresētajam piegādātājam un tā norādītajām personām vai personai, kura pieprasījusi piekļuvi informācijai (Noteikumu Nr.508 2.punkts) par iepirkuma Objektu/-iem, Objekta/-u apskate un piekļuve informācijai (Noteikumu Nr.508 2.punkts) netiek nodrošināta.