*Fotoattēli un video var tikt izvietoti Ventspils brīvostas pārvaldes web lapā (www.portofventspils.lv) un sociālo tīklu kontos: Facebook.com, Twitter.com, Instagram.com un Youtube.com.
Jums ir tiesības pieprasīt neizmantot vai dzēst, ja tas ir tehniski iespējams, minēto fiksāciju ar Jūsu personas datiem.
Saziņai: [email protected]
Jaunumi un notikumi
Ventspilī – jauna dziļūdens piestātne
Dokumentāla filma par Ventspils ostas naftas pārkraušanas rajona būvniecības vadītāju Mildu Antropi
Ventspils brīvostas pārvalde rīko automašīnu izsoli
Attīstās mūsdienīgs industriālais centrs
Ventspils brīvostas kravu apgrozījums– 22,4 miljoni tonnu
Saņemta būvatļauja piebraucamā ceļa izbūvei uz nekustamo īpašumu Fabrikas ielā 12
Tiks pacelts Ventas tilts
Ventspils brīvostas kravu apgrozījums– 20,6 miljoni tonnu
Informācija par Ventspils brīvostas valdes 2.oktobra sēdē lemtajiem jautājumiem
Topošo Ventspils Tehnoloģiju centru vēlas nomāt Vācijas izcelsmes kapilārcauruļu ražošanas uzņēmums
Uzņēmumi Ventspils Brīvostā
SIA “PurpleGreen Energy C” PtX nodaļas vadītājs Māris Daniševskis: Mēs saredzam lielu potenciālu Latvijai kļūt par atjaunīgās enerģijas eksportētājvalsti. Viens no piemērotākajiem veidiem, kā atjaunīgo enerģiju eksportēt, ir to pārvēršot molekulu formā - piemēram, e-metanola vai “zaļā” amonjaka, un tālāk šo enerģiju eksportēt izmantojot Ventspils brīvostā pieejamo infrastruktūru. Mēs augsti novērtējam Ventspils brīvostas pārvaldes līdzšinējo atbalstu un veiksmīgo sadarbības sākumu, un ar lielu optimismu strādājam pie šī projekta realizēšanas.”
Uldis Ālītis, projektu attīstības un inovāciju vadītājs, SIA “PurpleGreen Energy C”: “Šis ir stratēģiski nozīmīgs projekts ne tikai Latvijai, bet arī visai Eiropai ceļā uz nulles emisiju mērķi līdz 2050. gadam. Plānotā rūpnīca darbosies ar uzstādīto elektroenerģijas jaudu 550 MW, ļaujot ik gadu saražot ap 550 000 tonnām zaļā amonjaka. Šī projekta īstenošana varētu palielināt Latvijas elektroenerģijas patēriņu par 65–70%. Gadā no šī projekta sagaidāms arī būtisks pienesums valsts budžetā – aptuveni 66,4 miljoni eiro nodokļos.”
Valmiera-Andren pārstāvis Ventspilī Aigars Millers:
– Ventspils par ražotnes vietu tika izvēlēta ostas infrastruktūras dēļ — pateicoties neaizsalstošajai ostai, kas var apkalpot liela izmēra kuģus, uzņēmums var transportēt lielgabarīta kravas (līdz pat DN 8000) un stiklaplasta iekārtas uz visām pasaules valstīm.