*Fotoattēli un video var tikt izvietoti Ventspils brīvostas pārvaldes web lapā (www.portofventspils.lv) un sociālo tīklu kontos: Facebook.com, Twitter.com, Instagram.com un Youtube.com.
Jums ir tiesības pieprasīt neizmantot vai dzēst, ja tas ir tehniski iespējams, minēto fiksāciju ar Jūsu personas datiem.
Saziņai: [email protected]
Jaunumi un notikumi
Ražošanas ēkā Nr.7 notiek gatavošanās ražošanas procesa uzsākšanai
Ražošanas ēka Nr.7 ir pieņemta ekspluatācijā, un ēkas nomnieks uzstāda tajā iekārtas, lai tuvākajā laikā uzsāktu tajā ražošanas procesu.
Ventspils ventilatoru rūpnīca investēs jaunās iekārtās
Ventspils brīvostas teritorijā strādājošā industriālo ventilatoru ražotne SIA “Ventspils ventilatoru rūpnīca” saņēmusi aizdevumu no "Luminor Bank" 210 000 eiro apmērā divu jaunu iekārtu iegādei, ziņo aģentūra LETA.
"Noord Natie Ventspils Terminals" jauns rekords - 137 tonnas smaga krava
26.novembrī Ventspils brīvostā strādājošajā “Noord Natie Ventspils Terminals" no kuģa uz piestātni veiksmīgi izkrauta 137 tonnas smaga krava, kas ir termināļa līdzšinējais rekords. Metāla cilindrs uz Ventspili atgādāts no Antverpenes ostas (Beļģija).
Ventspils brīvostas pārvalde pārstāvēta “Transporta nedēļa 2020” izstādē Maskavā
No š.g. 18. līdz 20.novembrim Latvijas transporta nozares pārstāvji piedalās Maskavā notiekošajā Krievijas transporta nozares nozīmīgākajā ikgadējā pasākumā “Transporta nedēļa 2020”, kura ietvaros notiek transporta nozares izstāde un forums. Latvijas transporta nozari starptautiskajā pasākumā ar vienotu zīmolu VIALATVIA pārstāv Rīgas brīvosta, Liepājas SEZ, Ventspils brīvosta, VAS “Latvijas dzelzceļš”, starptautiskā lidosta “Rīga” un VAS “Latvijas Pasts”.
Interesantākie fakti par kravas kuģu satiksmi Ventspils ostā 09.11.-15.11.
Lielākā vienā kuģī iekrautā krava pagājušajā nedēļā bija 53 tūkstoši tonnu mazuta 250 metrus garajā un 44 metrus platajā PROSKY. Bet video skats šoreiz no 184 metrus garā un 28 metrus platā ATLANTAS II, kas iekrāva gandrīz 33 tūkstošus tonnu dīzeļdegvielas.
Noslēgumam tuvojas Ventspils Ziemeļu mola atjaunošanas darbi
Līdz šā gada beigām plānots pabeigt vienu no pēdējo gadu vērienīgākajiem būvniecības darbiem Ventspils ostā – gandrīz 13 miljonus eiro vērtos Ziemeļu mola atjaunošanas darbus. Mols ir ne tikai lielākā ostas hidrobūve, bet arī kravu apstrādes vieta, tāpēc tā atjaunošana ir īpaši nozīmīga gan ostas drošībai, gan efektīvai darbībai.
Notiek Ventspils brīvostas pārvaldes loču kuģu mācības
Šonedēļ Ventspils ostā norit mācības ostās strādājošo loču kuģu komandām. Lai pārliecinātos, ka komanda ir gatava sniegt palīdzību, ja gadījumā notiktu negadījums, tiek imitētas situācijas, kad cilvēks negaidīti nokļūst aiz borta.
Turpinās atjaunošanas darbi Dienvidu molā
Kamēr Ziemeļu molā pilnā sparā rit noslēdzošie 13 miljonus eiro vērtie mola rekonstrukcijas darbi, apjomā mazāki darbi norit arī Dienvidu molā.
Interesantākie fakti par kravas kuģu satiksmi Ventspils ostā 26.10.-01.11.
Aizvadītās nedēļas lielākais kuģis Ventspils ostā bija 244 metrus garais un 42 metrus platais kuģis AGRARI. Kuģis būvēts 2009.gadā un kuģo zem Maltas karoga. Ventspilī tas ieradās no Klaipēdas 28.oktobrī, lai “Ventbunkers” terminālī iekrautu 73 tūkstošus tonnu mazuta un tālāk to nogādātu Roterdamas ostā.
Pārpratums vai kaitniecība? Ventspils pilsētas dome izplata brīvostas pārvaldi diskreditējošu informāciju.
Pēc vairāk nekā pusgadu ilgušām savstarpējām sarunām par kādreizējo ostas darbnīcu ēkas K.Valdemāra ielā 12a un ostas darbnīcu darbagaldu tālāku izmantošanu pilsētas interesēs Ventspils pilsētas dome nākusi klajā ar publisku paziņojumu, ka Ventspils brīvostas pārvalde it kā gatavojas iznīcināt vēsturisku īpašumu. Šādi apgalvojumi ir klaji aizskaroši un ne mazākajā mērā neatbilst patiesībai. Vienīgais Ventspils brīvostas pārvaldes mērķis bija panākt, lai šajā pārvaldes sakārtotajā vietā varētu attīstīt pilsētas iedzīvotājiem svarīgas idejas.
Uzņēmumi Ventspils Brīvostā
VATP valdes priekšsēdētājs Ivars Eglājs:
– Ventspils ir vienīgā pilsēta Latvijā, kur pēdējo septiņu gadu laikā IKT uzņēmumu skaits ir pieaudzis vairāk nekā piecas reizes. Izstrādātā stratēģija un rīcības plāns paredz mērķtiecīgi turpināt izaugsmi un nodrošināt IKT nozares koncentrācijas palielināšanos pilsētā. Saskaņā ar izstrādāto stratēģiju plānojam padarīt Ventspili daudz redzamāku Eiropas IKT kartē, piemeklējot Ventspils un reģiona mērogiem atbilstošu nišu, kā arī nodrošinot kvalitatīvu izglītību speciālistiem, izcilu infrastruktūru un labākos apstākļus IKT uzņēmumu vajadzībām.
Diana Sveces valdes priekšsēdētājs Lars Olesens:
– Speciālās ekonomiskā zona bija viens no iemesliem, kāpēc izvēlējāmies Ventspili. Tās ir arī citviet Latvijā, bet arguments par labu Ventspils brīvostai bija labā sadarbība un atbalsts no vietējām pārvaldes institūcijām — pašvaldības un Brīvostas pārvaldes. Uzņēmumā strādā ap 180 ventspilnieku, kas savu darbu veic labi un kvalitatīvi. Ventspils ir skaista pilsēta, kur katram ir iespējas atrast sev tīkamāko nodarbi — apmeklēt koncertu Jūras vārtos vai doties paslēpot Lemberga Hūtē. Pilsētas pašvaldība zina, ko vēlas cilvēki.